THY’NİN HELP DESK İLE İLGİLİ DUYURUSU

THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.

Sayın Hac&Umre Acentemiz,

Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.

(Her gün 07.00-22.30 arası)

HACUMREHELPDESK@THY.COM

Dahili: 30049

Cep Tel: 0 5077 53 01 85

PNR işlemleri :

1-İsim değişikliği

  • PNR larda en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
  • PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
  • Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
  • PNR lara özel talep/yolcu girişlerinin yapılması

2-Miles & Smiles girişleri :

  • Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.

ÖNEMLİ NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda mümkündür.

Bilet İşlemleri :

1-Reval işlemleri:

  • SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
  • PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
  • Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.

2-Reissue/Name Change işlemleri:

  • REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
  • Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
  • Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
  • Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir.

Ücret İşlemleri :

1-Ücret işlemleri:

  • Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
  • Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
  • Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

Diğer İşlemleri :

1- Kayıp bagaj:

  • Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi

2- Check-in işlemleri:

  • Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.

NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.

TÜM HABERLER
18  Mart  2019
Çanakkale Zaferleri Töreni
HABERİ OKU
18  Mart  2019
TÜRSAB Akademi Vize İşlemleri Eğitimi Kuşadası BTK’ da Gerçekleştirildi
HABERİ OKU
18  Mart  2019
Çanakkale Zaferimizin 104’üncü Yıl Dönümünü Büyük Bir Coşkuyla Kutluyoruz
HABERİ OKU
16  Mart  2019
TÜRSAB, Kuzey Kıbrıs Türk Turizm ve Seyahat Acenteleri Birliği (KITSAB) ve Kıbr...
HABERİ OKU
15  Mart  2019
TÜRSAB, Kıbrıs’a Düzenlediği Gezinin İlk Durağında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyet...
HABERİ OKU
15  Mart  2019
TÜRSAB Akademi Biletleme Eğitimi Kuşadası BTK’ da Gerçekleştirildi.
HABERİ OKU
15  Mart  2019
TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Başkanı Cevdet Özgökçe Van İlinde Düzenlenen Shopping F...
HABERİ OKU
15  Mart  2019
Taziye Mesajı
HABERİ OKU
TÜM DUYURULAR
18  Mart  2019
Ihlara Vadisi’nde Balon Uçuşları Başladı
HABERİ OKU
18  Mart  2019
Guatemala & Kosta Rika Tanıtım Sunumu/ 19 Mart 2019 / Lütfi Kırdar Kongre ve Se...
HABERİ OKU
15  Mart  2019
U-ETDS Veri Gönderme Zorunluluğu Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
14  Mart  2019
İlker Ünsever ile Turizm Hukuku
HABERİ OKU
13  Mart  2019
TÜRSAB Havayolu Biletleme ve IATA İhtisas Başkanlığı Duyurusu
HABERİ OKU
13  Mart  2019
Rumeli Turizm Zirvesi Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
13  Mart  2019
18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin 104. Yıl Dönümünde T...
HABERİ OKU
12  Mart  2019
Seyşeller Özel Ticaret Heyeti Programı Hakkında
HABERİ OKU